Σε νέα γεωγραφική επέκταση του myEFKAlive προχωρούν τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων. Συγκεκριμένα, η δυνατότητα εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτησης του πολίτη από υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ μέσω βιντεοκλήσης καλύπτει πλέον γεωγραφικά τους κατοίκους των περιοχών της Ηπείρου.
Ειδικότερα, στο myEFKAlive εντάσσονται οι περιοχές:
• Από την Περιφέρεια Ηπείρου: τα Ιωάννινα (ΤΔ Α’ Ιωαννίνων, ΤΔ Β’ Ιωαννίνων), το Μέτσοβο, η Κόνιτσα, η Ηγουμενίτσα (ΤΔ Θεσπρωτίας), η Παραμυθιά, η Άρτα (ΤΔ Άρτας), η Πρέβεζα (ΤΔ Πρέβεζας), η Φιλιππιάδα και η Πάργα.
Οι παρεχόμενες υπηρεσίες είναι οι ακόλουθες:
1. Επίδομα ασθενείας
2. Επίδομα μητρότητας
3. Ηλεκτρονική Αίτηση Εξόδων Κηδείας (συνταξιούχων και μισθωτών τ. ΙΚΑ)
4. Βεβαίωση ασφάλισης (Χρόνου ασφάλισης – Προϋπηρεσία)
5. Αλλαγή στοιχείων Μητρώου
6. Ασφαλιστική Ικανότητα
7. Παραλαβή Απόφασης ΚΕΠΑ
8. Απογραφή Ασφαλισμένου
9. Έκδοση Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης
10. Βεβαίωση Απογραφής
11. Αίτηση μηνιαίου ενημερωτικού σημειώματος σύνταξης
12. Παρακολούθηση πορείας αίτησης συνταξιοδότησης
13. Βεβαίωση εγγραφής για μη μισθωτούς
14. Βεβαίωση χρόνου ασφάλισης για μη μισθωτούς
15. Διεκπεραίωση αιτήματος για χρόνο ασφάλισης σε περίπτωση απώλειας ενσήμων (για ασφαλισμένους τ. ΙΚΑ)
16. Διεκπεραίωση αιτήματος για την έκδοση Απογραφικού Δελτίου Αγροτών
Η πρόσβαση στην υπηρεσία είναι εύκολη και απλή. Γίνεται είτε μέσω της ιστοσελίδας του ΕΦΚΑ (efka.gov.gr), είτε της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr). Ο πολίτης εισέρχεται στην υπηρεσία με τη χρήση των προσωπικών του κωδικών Taxisnet και μπορεί να κλείσει το ραντεβού του σε ημέρα και ώρα που τον εξυπηρετεί, από τον υπολογιστή του σπιτιού ή του γραφείου του ή ακόμα και από το κινητό του.
Την ημέρα του ραντεβού ο ενδιαφερόμενος συνδέεται μέσω βιντεοκλήσης με έναν υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ προκειμένου να υποβάλει αιτήσεις για πιστοποιητικά, επιδόματα ή να ενημερωθεί για ένα συνταξιοδοτικό ή ασφαλιστικό του ζήτημα.